SAP Destek Hizmetleri (MGSC) : Check-Up

Destekte Check-up Çözümü.

 

SAP Destek Hizmetleri (MGSC) kapsamında Medyasoft, destek teklifi öncesinde yapılan analiz çalışması ile SAP kullanan firmaların sorunlarını ve çözümlerini doğru şekilde tespit ediyor ve çözümü aşağıdaki şekilde adresliyor.

  • Hızlı Analiz
  • İyileştirme Fırsatları Raporu
  • Karar ve Planlama
  • Eğitim İhtiyaçları
  • Destek Hizmeti
  • Değişiklik ve Süreç Revizyonları
 

Kanıtlanmış Destek Sistemi

Medyasoft, ITIL süreçlerine uyumlu BT Hizmet Yönetim sistemleri ve deneyimli ekipleri ile destek ve değişiklik ihtiyaçlarınıza teknik çözümler sunuyor;

  • 7/24 yardım masası hizmet
  • ITIL süreçleri ile uyumlu altyapı
  • Web ve SAP üzerinden ticket açılması
  • Destek süreçleri yönetimi
  • Değişiklik yönetimi
  • Bilgi ve Problem yönetimi
  • SLA uygulaması
  • Mobil cihazlar üzerinden anlık ticket statüsü sorgulama