Medyasoft'un SAP ERP Gıda ve İçecek Sektörel Çözüm Paketi hangi fonksiyonları kapsar?

SAP'nin Gold Partner'ı Medyasoft'un SAP ERP Gıda çözüm paketi, gıda, içecek dahil tüm  tüketici ürünleri sektöründeki işletmeler için gerekli temel süreçleri içermektedir. Medyasoft bu sektörde gerçekleştirdiği 30'un üzerindeki SAP ERP proje tecrübesini kullanarak üretim, satış, satın alma, stok yönetimi, kalite kontrol, ürün maliyetlendirme ve muhasebe süreçlerini takip etmeyi 2-3 ay gibi kısa bir sürede sağlayabilmektedir.

Medyasoft'un çözüm paketi içerisinde şu fonksiyonlar bulunur;

  • Finans ve muhasebe fonksiyonumuzda;hem muhasebe ve finans işlemleri, hem standart ve fiili maliyetlendirme hesaplamaları hem de ürün ve müşteri bazında karlılık analizleri yapılabilmektedir.
  • Satın alma ve stok yönetimi fonksiyonumuzda;
  • Malzeme ve tedarikçi bilgileri takibi,
  • Satın alma teklif ve sözleşme yönetimi,
  • Satın alma talep ve sipariş yönetimi,
  • Tedarikçi performans değerlendirmesi,
  • Parti takibi, son kullanma tarihi takibi
  • Stok hareketlerinin el terminali ile gerçekleştirilmesi,
  • Mal giriş ve çıkışta kantar entegrasyonu yapılabilmektedir.

Satış ve Sevkiyat Yönetimi fonskiyonumuzda;

  • Malzeme ve müşteri bilgileri takibi,
  • Satış, teklif ve sözleşme yönetimi
  • Satış fiyat listeleri yönetimi
  • Yurtiçi - Yurtdışı sipariş yönetimi 
  • Üretim - satış şirketleri arası otomatik satış-satın alma süreç entegrasyonu
  • Teslimat ve sevkiyat yönetimi
  • Teslimat hareketlerinin el terminali ile gerçekleştirilmesi 
  • Üretim Planlama ve Kontrol fonksiyonumuzda; 
  • Ürün ağaçları ve iş planı yönetimi
  • Uzun ve kısa dönemli üretim planlama
  • Malzeme ihtiyaç planlama (MRP)
  • Kapasite planlama
  • El terminali veya dokunmatik ekranlar ile üretim girişleri
  • Iskarta, fersude (Boncuk), gayri sıhhi fire takibi
  • Parti takibi ve izlenebilirlik yapılabilmektedir.
  • Kalite kontrol fonksiyonunda;
  • Giriş, proses ve final kalite kontrol
  • PH, sıcaklık ve benzeri proses verilerinin takibi
  • İade kontrolü
  • Son kullanma tarihi yaklaşmış veya geçmiş ürün kontrolleri
  • Karantina süreci
  • Kalite kontrol bildirimleri
  • Müşteri şikayetleri yönetimi yapılabilmektedir.