Kerevitaş Gıda Sanayi Web Sitesi

Türkiye’de perakende dondurulmuş gıda sektörünün ilk şirketi olan Kerevitaş Gıda Sanayi'nin kurumsal websitesi yeni yüzü ile hizmet vermeye başladı.

Türkiye’de dondurulmuş gıda sektöründe öncü çalışmalara imza atan ve SuperFresh markası altında birçok ürün çeşidiyle ilkleri sunan Kerevitaş firması, yenilen kullanıcı dostu arayüzü ile müşteri memnuniyetini dijital ortama da taşımayı hedeflemektedir.

Bu hedeflerini gerçekleştirmek adına çözüm ortağı olarak Medyasoft’u seçen Kerevitaş’ın web sitesinde en güncel teknolojik altyapı ve kullanıcı dostu bir arayüz tasarımı kullanılmıştır. 

Bu sayede firmanın kurumsal içeriğinden, insan kaynakları yönetimine; zengin ürün yelpazesinden yatırımcı ilişkilerine kadar birçok hizmetini tek bir arayüzden, en rahat ve kolay şekilde yönetebilmesi sağlanmıştır.

Siteye Git

Sitenin yenilenen arayüzünde öne çıkan bazı özellikleri:

  • Gelişen teknolojiye ayak uyduran responsive tasarım
  • Tüm tarayıcılarda sorunsuz gösterim
  • Kolay ve hızlı navigasyon
  • Esneklik ve verimlik
  • SEO ile arama motorlarında ön sıralarda yer alma
  • UniGate alt yapısı ile teknik personele ihtiyaç duymadan, kolay site içi yönetim ve içerik güncelleyebilme, yeni sayfalar oluşturabilme, menü ve kategorileri yönetebilme
  • Sosyal medya entegrasyonu
  • Duyuru, haber gibi içeriklerin eklenebilmesi veya yönetilebilmesi
  • Slider yönetimi
  • Ürün yönetimi
  • Kolaylıkla resim ve medya içeriği ekleme
  • Site içi arama
  • Yüksek ziyaretçi trafiğini kaldıran bir güvenlik ve performans sunan UniGate altyapısı...

Kerevitaş Hakkında
1970 yılında Bursa’nın Akçalar ilçesinde kurulan Kerevitaş Gıda Sanayi, öncelikli faaliyeti İskandinav ülkelerine canlı kerevit ihracatı olarak başladığı yolculuğuna, ihracat yaptığı ülkelerden gelen istekler doğrultusunda 1980 yılında dondurulmuş meyve ve sebze üretimi ve ihracatı ile devam etmiştir. ı990 yılına gelindiğinde ise SuperFresh markası ile meyve-sebze, su ürünleri ve pizza çeşitleriyle Türkiye’de perakende pazarına girerek, Türk tüketicisini, o zamanlar için son derece yenilikçi anlamlar taşıyan ‘dondurulmuş ürün kavramı’ ile tanıştırmıştır.

Kerevitaş, birkaç yıl içinde sektörünün ürün gamına çok hızlı bir şekilde geliştirerek, bugün SuperFresh markasıyla perakende kanalındaki toplam 128 ürünüyle dondurulmuş gıda pazarının en zengin ürün gamına sahip şirketi konumundadır.

Tüketicileri, müşterileri, çalışanları ve hissedarlarını her zaman memnun eden ve yüzünü güldüren lider bir gıda şirketi olmayı hedefleyen Kerevitaş şirketi; yurtiçinde başta İstanbul Avrupa/Asya, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Antalya illeri olmak üzere yaklaşık 50 bayilkte; yurtdışında ise Avrupa, Orta Doğu ve Amerika ülkeleri başta olmak üzere toplam 25 ülkede hizmetlerine devam etmektedir.