Medyasoft, çalışanlarında farkındalık oluşturmak için kurumiçi eğitimlerine devam ediyor.

Bu eğitimler kapsamında; görsel iletişim araçlarını doğru bir iletişim metodolojisi ile daha etkin kullanabilmek ve görsel iletişimde bilimsel yöntemlerin önemi konusunda farkındalık oluşturmak için kurumumuzda“Görsel İletişim ve Estetik” eğitimleri düzenlendi.

Bu eğitimler kapsamında; görsel iletişim araçlarını doğru bir iletişim metodolojisi ile daha etkin kullanabilmek ve görsel iletişimde bilimsel yöntemlerin önemi konusunda farkındalık oluşturmak için kurumumuzda“Görsel İletişim ve Estetik” eğitimleri düzenlendi.

Sanat Yönetmeni Mehmet Çınar’ın verdiği eğitimlerde;

  • Sunum, yazışma, teklif, rapor, mail gibi yazılı-görsel iletişim araçlarını kullanırken dikkat edilmesi gereken temel kavramlar,
  • Yazı Tipi/Font nedir, neye göre seçilir,
  • Mizanpaj, başlık, spot, içerik kavramları nelerdir,
  • Görsel-İçerik dengesi nasıl olmalıdır,
  • Doğru görsel nasıl ve neye göre seçilir? Görsel seçiminde kriterler nelerdir,
  • Renk seçiminde; psikolojik, sosyolojik, antropolojik etkenler ne anldama gelir,
  • Beyaz boşluk nedir,

konuları hakkında katılımcılara bilgiler verildi.

Eğitimin sonunda, doğru ve yanlış hazırlanmış görsel iletişim örnekleri incelendi ve katılımcılar ile “Gelecekte Teknoloji” konusunda örnek bir sunum hazırlanarak workshop yapıldı.

Eğitimdeki kazanımlar çerçevesinde yapılan bu workshop sonunda katılımcılar, hazırladıkları sunumları soru-cevap yoluyla interaktif bir şekilde tüm diğer katılımcılarla paylaşıp, etkili görsel iletişim teknikleri konusunda değerlendirmeler yaptılar. Her çalışanımız bu eğitimi almıştır.