Medyasoft, DEİK’in Avrasya Konseyi üyesi oldu

Kurumların dijital dönüşümünde güvenilir iş ortağı olma bilinci ve sorumluluğuyla Türkiye’de birçok başarılı projeye imza atan Medyasoft, Mayıs 2015 itibariyle DEİK'in Avrasya Konseyi üyesi oldu. 

Türkiye’nin yabancı ülkeler ve uluslararası topluluklarla olan ekonomik, ticari, sınai ve mali ilişkilerini izlemek, bu ilişkilerin kurulmasına ve geliştirilmesine yardımcı olmak üzere 1986 yılından beri faaliyet gösteren DEİK, Türk özel sektörünün dışa açılan kapısı durumundadır.

Türk işadamlarının faaliyetlerinin yoğun olduğu bölgelere önem veren DEİK, hedeflenen bölge ve sektörlerin önde gelen kuruluşları ile işbirliği içerisinde etkinlikler düzenlemektedir. DEİK, Türk iş dünyasına ve Türkiye’nin tanıtımına yararlı olabileceği düşünülen konularda, dünyaca ünlü kuruluşlarla işbirliği yaparak, onların etkinlik ve yayınlarına destek sağlamaktadır.

DEİK’in temel görevi, bünyesindeki iş konseyleri aracılığı ile iş dünyasının ihtiyaç duyduğu bu ilişkileri kurmak ve geliştirmektir. Firma iş planları ve stratejileri için gerekli bilgileri sağlayan, dış ilişkilerde karşılaşılan ve firmaların yabancı muhatapları ile biraraya gelmesine destek veren DEİK, işbirliklerinin oluşumunu olumsuz etkileyebilecek durumlar için de önlem almaktadır.

Türkiye’de birçok başarılı projeye imza atan Medyasoft, Mayıs 2015 itibariyle DEİK'in Avrasya Konseyi üyesi oldu. Medyasoft, 1999'dan beri dijital ajans hizmetlerinden müşteri deneyimi yönetimine kurumsal yönetim sistemlerinden eğitime ve dış kaynak hizmetlerine kadar yüzlerce kurumsal müşteriye uçtan uca çözümler sunuyor

SAP Gold Partner’ı Medyasoft, profesyonel kadrosuyla, danışmanlık desteği verdiği şirketlere yetkin ve güvenilir çözümler sunuyor ve BT dış kaynak hizmeti veriyor. Web ve mobil uygulamalarda uzman bir ekiple müşterilerine uzun soluklu olarak hizmet veren Medyasoft, analiz, danışmanlık, planlama, değerlendirme, raporlama, strateji ve profesyonel proje yönetimi kapsamında katma değerli hizmetler sunuyor.

DEİK'in Avrasya Konseyi üyesi Medyasoft Genel Müdürü İhsan Taşer, “Günümüzde firmaların sadece iç pazar ilişkisi ile yetinmesi mümkün değildir. Özellikle Türkiye gibi büyük ölçüde libere edilmiş ve edilmekte olan pazarlarda yüksek rekabetin getirdiği koşullara ayak uydurabilmek için firmaların dış pazar deneyimine ve payına sahip olması temel koşullardan biridir. Ayrıca Türk firmalarının girişimcilik, risk alma ve dinamizm açısından son derece olumlu bir gelişim içinde olmalarına karşın iç ve dış pazarlarda rekabet gücüne sahip olabilmeleri için sermaye, teknoloji ve know-how desteğine ihtiyaçları olduğu da bir gerçektir. Bu destekler büyük ölçüde yurtdışı ilişkiler ile sağlanabilmektedir” dedi.