Medyasoft’tan AstraZeneca’nın saha operasyonlarına teknolojik dokunuş

Medyasoft, ilaç keşfi ve geliştirilmesi alanında dünyanın öncü şirketlerinden olan AstraZeneca’nın, Türkiye’deki saha operasyonlarının mobil dönüşümünü tamamlandı. Söz konusu projeyle AstraZeneca için geliştirilen ‘Onama Form Takip Uygulaması’yla kargo ve hekim bilgisi takibi kolaylaştırılarak; operasyonlarda zaman kaybı minimuma indirildi.

Kurumların saha operasyonlarında verimliliğini artırıp, maliyet azaltmak ve işletme karlılığını artırmak için benzersiz çözümler sunan Medyasoft, dünya ilaç sektörünün dev ismi AstraZeneca’nın saha operasyonlarındaki mobil dönüşümünü tamamladı.

Buna göre, Türkiye genelinde ilaç sektöründe, hekimlere ilişkin saha operasyonları gerçekleştiren AstraZeneca personeli, hekimlerin yanında doldurduğu ilaç formunu görüşmeler sonrasında ‘Onama Form Takip Uygulaması’ ile mobil ortama taşıyor. Zamanın verimli kullanılması ve ziyaret frekanslarındaki artışı sağlamak için geliştirilen proje, AstraZeneca’nın proje takip işlemlerini kolaylaştırıyor ve zaman kaybını minimuma indiriyor.

Proje aynı zamanda, form kargoya verildiğinde, kargo takip fişinin de fotoğrafını dosyaya ekleyerek merkeze gönderiyor ve kargonun da sistem içindeki takibini kolaylaştırıyor.

Saha satış operasyonlarının etkin yönetimi için tüm detayların düşünüldüğü uygulama, internet bağlantısının olmadığı durumlarda da form oluşturulmasına olanak sağlıyor. Bağlantı olmayan durumda oluşturulan formlar cihaza kaydedilerek, internet bağlantısının olduğu ilk bölgede otomatik olarak sunucuya iletiliyor.

Sistemde bulunan "Online Arama" özelliği ise, saha ekibinin, kendi bölgelerine ait olmamasına rağmen sisteme kayıtlı diğer doktorları görebilmesine imkan veriyor.