Turkish Do&Co Uçan Aşçılar iPad Uygulaması için Unigate’i Seçti

Turkish Do&Co, Uçan Aşçılar ve Uçan Servis Aşçıları tarafından verilen hizmetin kalitesi ölçümlemek için iPad uygulaması yaptırıyor. Unigate altyapısının kullanılacağı bu uygulama ile her geçen gün müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor.

Uygulamanın Uçan Aşçılar (Flying Chef - FC) ve Uçan Servis Aşçılarına (Flying Service Chef - FSC), uçuş sırasında doldurmaları gereken formların yönetilmesinde yardımcı olması bekleniyor.

Formlarda uçuş sırasında uçağa yüklenen yemekler için ayrı ayrı değerlendirmeler yapılabileceği gibi genel olarak yorumlar yazılabilecek ve her bir yemek veya yorum için ayrıca fotoğraflar eklenebilecek. FC ve FSC'ler yazdıkları olumsuz yorumlar ile ilgili alınan aksiyonlar konusunda da bilgi sahibi olabileceklerdir. Uygulama uçuş sırasında da kullanılabilmesi için hem offline hem de online olarak kullanılabilecek.

Medyasoft, geçmiş mobil uygulamalar konusundaki deneyimlerinin yanı sıra bu projede iOS için de yeni olan Swift yazılım dilini profesyonel olarak kullanacak. 

Medyasoft daha önce yapmış olduğu mobil uygulamalar sayesinde bu konuda uzman bir firmadır.

Wahooy (wahooy.com) uygulamasında farklı bir teknoloji kullanmış, Türkiye'deki ilk Second Screen uygulamasını yapmış, Astra Zeneca ile ise Do&Co için yapacağı uygulamanın bir benzerini deneyimlemiştir. Projede kullanılacak Unigate alt yapısı ise daha önce ING Bank (ingbank.com.tr), Türk Havayolları (turkishairlines.com), Cookshop (cookshop.com.tr) gibi birçok projede kullanılmış, güvenlik ve kolaylık alanlarının yanısıra daha bir çok alanda yetkinliğini ispat etmiştir. Unigate için detaylı bilgiyi unigate.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz. Projenin Medyasoft’un deneyimleri ve yetkinlikleri ile 2 aylık bir sürede tamamlanması hedefleniyor.

Yapılan uygulama sayesinde firma yapılan uçuşlara ait doldurulması gereken formları dijital ortamda kolay bir şekilde takip edebilecek ve raporlayabilecek. FC ve FSC'ler form doldurmak için internete ihtiyaç duymayacak, istediği zaman formu doldurabilecek. Sistem off line iken doldurulan formları online olduğunda kullanıcıdan bağımsız olarak merkeze gönderecek. Hizmet kalitesinin sürekli yakından izleneceği bu uygulama ile Turkish Do&Co her geçen gün artıracağı müşteri memnuniyetine odaklandığını belirtiyor.