Vendorside - Tedarikçi Yönetim Sistemi

Vendorside tedarikçilerle ilişkilerinizi daha iyi yönetmek için kurgulanmış kullanıcı deneyimini her noktada güçlü tutan, modern bir tedarikçi yönetim platformudur. Satın alma biriminizin ve talep sahibi departmanlarınızın tüm ihtiyaçlarını karşılayan Vendorside, aynı zamanda tedarikçilerinizle de buluştuğunuz bir platform olarak satın alma ile ilgili tüm iş ihtiyaçlarınızı uçtan uca karşılıyor.

Vendorside - Tedarikçi Yönetim Sistemi

Satın alma süreçleri yönetiminde mükemmelliği yaşayın.

Tedarikçi ilişkilerinizi yönetebileceğiniz güçlü bir platformla tedarikçi kaynaklı risklerinizi azaltmak, sipariş takibini yaparak lojistik sorunlarını önceden kontrol etmek, stratejik tedarik kaynaklarınızı optimize etmek gibi tüm işlemlerinizi artık tek bir platform altında yapmak mümkün.

Güçlü kullanıcı deneyimi ile kolay kullanıma sahip bu platformla;

Vendorside Modüller

Tedarikçilerinizin kolaylıkla sisteme kayıt olabileceği Vendorside platformunun tedarikçi portali ile tüm iş ortaklarınızla olan süreçlerinizi daha iyi yönetebilirsiniz. Ayrıca onboarding için gerekli gördüğünüz belgeleri tedarikçilerinize sunabilir ve gizlilik sözleşmesi dahil süreçlerinizi yürütebilirsiniz.

Kurumunuzun ihtiyaç duyduğu stratejik satın alma kurgusuna göre tedarikçileriniz ile olan iletişimi güçlendirin, onlarla uzun dönemli iş birlikleri geliştirin.

Tedarik süreçlerinizi, kolay ve ölçülebilir bir kanban alt yapısı sunuyoruz. İş istasyonlarınızı kendi süreçlerinize uygun olarak belirleyerek tedarik yönetiminizi kuvvetlendirin.

Geniş Entegrasyon spesifik API setiyle siparişlerinizin her aşamasını takip edebilirsiniz.

Tedarik yönetimi ile bütünleşik ihale & teklif alt yapısıyla hızlı bir şekilde teklif oluşturabilir ve onları kolay bir şekilde grafik destekli olarak karşılaştırabilirsiniz.

Sadece tedarikçiler için değil, tüm rollere uygun anketler düzenleyebilir, belli bir süre içinde anketlerinizi tekrarlayabilir ve değerlendirebilirsiniz.

Sözleşmelerinizi tedarikçileriniz ile karşılıklı olarak hazırlayabileceğiniz bir alt yapıyla yöneterek, iş süreçlerinizi hızlandırabilir ve kurumunuzu bir adım öteye taşıyabilirsiniz.

İş birimleriyle, tedarikçilerinizi RFx platformu altında birleştiriyoruz. Bu araç sayesinde hızlı ve etkili RFI yayınlayabilir, RFP’lerinizi ve RFQ’larınızı talep sahiplerinin beklentilerine uygun biçimlendirebilirsiniz. Ayrıca RFx platformuyla tedarikçilerinizi hem teknik hem de ticari olarak değerlendirebilirsiniz.

Artık tedarikçilerinizi 360° değerlendirmenin zamanı geldi. Vendorside sunduğu güçlü değerlendirme alt yapısıyla, işletmenize özgü kriterlere göre istediğiniz periyotta değerlendirme yapabilme imkanı sağlıyor.

Tedarikçilerinizden periyodik olarak istediğiniz yeterlilikleri platform üzerinden talep edebilir ve tarih kontrolleri ekleyerek, bildirimlerle sürekli güncel tutulmasını sağlayabilirsiniz.

Tedarik yönetiminizdeki tedarikçi kaynaklı risklerinizi belirleyebilir ve sistem üzerinden bunların takibini yapabilirsiniz.

Kategorilerinizi merkezi olarak yönetebilir ve ilgili tüm şirketlerinizde kategori bazında alımlarınızı optimize etmek için dinamik raporlamalar oluşturabilirsiniz.

Güçlü analitik alt yapısıyla işletmenize uygun analitik raporlarınızı oluşturarak operasyonunuzdaki aksaklıkları takip edebilir, olası sorunları önceden tespit edebilirsiniz.

Vendorside her bir rol için (satın alma, tedarikçi, talep sahibi, lojistik vb) ayrı kişiselleştirilebilen dashboardlar sunmaktadır. Bu sayede işlerinizin tek bir ekranda izlenmesi daha kolay olacaktır.

Klasik tedarikçi yönetimi uygulamalarından farklı olarak Vendorside ile artık iş sahipleri tedarik süreçlerinin tümünde yer alabiliyor. Böylece dinamik ve hedefine uygun satın alımlarınızı daha hızlı gerçekleştirme fırsatını yakalayabilirsiniz.

Vendorside proje talep yönetimi ile tedarikçilerinizle inovatif proje fikirlerini gerçekleştirebilir ve bunları iş sahipleriyle olgunlaştırabilirsiniz.

Tedarik sürecinin tüm aşamalarına API desteği sunuyoruz. ERP veya depo sistemlerinizle entegre olarak, siparişlerinizin online izlenmesi Vendorside ile mümkün. Tedarikçilere sunulan entegrasyon alt yapısıyla hazır edim ve teyit aşamalarını izleyebilirsiniz.

Oluşturacağınız doküman tipleriyle her türlü dokümanı iş akışlarıyla yönlendirebilir ve işletmenizin ihtiyaç duyduğu şekilde kullanabilirsiniz. İsterseniz dokümanlarınızı kataloglayarak daha kapsamlı yönetebilirsiniz.

Platformun sunduğu temel araçlar:

Vendorside sunduğu native mobil uygulama ile iş süreçlerinizi mobilde takip edebilme imkanı sağlamaktadır.

Vendorside iş akışı alt yapısıyla, onaylarınızı kurgulamak çok kolay. Ayrıca iş süreçlerinin optimizasyonunu iş akışı alt yapısıyla kullanarak yapabilir ve tedarik süreçlerinizi hızlandırabilirsiniz.

Vendorside süreçlerinizdeki her bir aktivitenin bildirim ve mail yoluyla size ulaştırılmasını sağlar. Bildirimler üzerinden interaktif işlemler yapabilir ve doğru ekranlara hızlı bir şekilde ulaşmanızı sağlar. Ayrıca belli bir şablona uygun periyodik duyuruları Vendorside üzerinden kolayca yapabilirsiniz.

Yetkilendirmelerinizi rol bazlı yaparak gizlilik sağlayabilirsiniz.

Mesajlaşma altyapısıyla tedarikçilerinizle anlık iletişime geçerek işlemlerinizi hızlandırabilirsiniz.

Güçlü entegrasyon alt yapısıyla iç veya dış sistemlerle kolayca entegre olarak süreçlerinizi daha iyi yönetebilirsiniz.

Vendorside ürününü istediğiniz dilde kullanıcı bazlı olarak yönetebilirsiniz.

Grup Şirketlerimiz