AnadoluJet Web Sitesi Online İşlemler Ekstra Koltuk Satışı Projesi Tamamlandı

AnadoluJet Web Sitesi Online İşlemler Ekstra Koltuk Satışı Projesi Tamamlandı

Uçmayan Kalmasın hedefiyle yola çıkan AnadoluJet, Anadolu’nun havayolu ulaşım ihtiyacını çok daha ekonomik yolla karşılamak üzere uçuş gerçekleştiren bir Türk Hava Yolları markasıdır. Gelişen teknolojiye yenilikçi yaklaşımlarla değer katan AnadoluJet, 5 uçaktan oluşan filosunu 36 uçağa çıkararak uçuşa başladığı günden bugüne 100 milyonun üzerinde yolcunun emniyetli bir şekilde ulaşımını sağlamıştır.

Koronavirüs pandemi sürecinde, AnadoluJet yolcularına biletleme aşamasında ya da biletleme sonrasında sadece kendi oturacakları koltukları seçme ve satın alma hakkı tanınmaktaydı. Her bir yolcu için sadece bir koltuk satın alma hakkı sunulmaktaydı.

Koronavirüs pandemisi tedbirleri kapsamında, yolcuların sağlığının olumsuz olarak etkilenmemesi için ekstra koltuk satışı ile çözüm sağlanması hedeflenmiştir. Anadolujet Web sitesinde biletleme akışında ya da biletleme sonrasında yapacağı işlemler ile yolcuların fazla koltuk satın alabilmesi proje kapsamında tamamlanmıştır.

Proje, halen başarılı bir şekilde yürüdüğü için, pandemi süreci sona erse bile yolcuların çeşitli nedenlerle (yanında müzik aleti taşıma, vs.) ekstra koltuk satın alma ihtiyacı varsayımıyla ekstra koltuk satışı devamlı olacak şekilde planlanmıştır.

Grup Şirketlerimiz