Albaraka Web Sitesi Unigate İçerik Yönetim Sistemi Altyapısı ile Yenilendi!
Türkiye’de faizsiz bankacılığa öncülük eden Albaraka Türk Katılım Bankası, kurulduğu 1984 yılından beri 2’si yurt dışında olmak üzere 230 yurt içi şubesi ve 3.884 çalışanı ile global bir katılım bankası olarak müşterilerine, bireysel finansman, kurumsal finansman, finansal kiralama ve proje bazlı kâr/zarar ortaklığı gibi hizmetler sunmaktadır.
Albaraka, müşterilerine daha hızlı içerik sunabilmek ve mükemmel bir deneyim yaşatmak için başlattığı web sitesi projesinde Medyasoft’un ürünü olan Unigate CMS (İçerik Yönetim Sistemi) altyapısını tercih etti.
Proje kapsamında:
- Albaraka web sitesinde Unigate CMS altyapısı kullanılarak, yetkili birimlerin onay ve yetki mekanizması ile teknik bilgiye ihtiyaç duymadan içeriklerin web sayfasına kolay bir şekilde eklenmesi ve değiştirilmesi sağlandı.
- BDDK bilgi güvenliği politikalarına uygun altyapı ile güvenli hizmet sunuldu.
- Web sayfasına eklenecek içeriklere uygun görseller için panelin tavsiye özelliği kullanılarak operasyonel iş yükü azaltıldı.
- İçerik yayınlama süreçlerinde operasyonel desteğe ihtiyaç olmadan, CMS kullanıcısı dilediği içeriği sadece Unigate’i kullanarak yönetebilir hale geldi.
- Unigate’in kolaylıkla öğrenilen ve geliştirme yapılabilen esnek sistem mimarisi sayesinde geliştirmeler için dış kaynaklara bağımlılık ortadan kaldırıldı. Albaraka yazılım ekipleri tarafından da eklenti ve modül geliştirebilme imkanı sağlandı.
- Web sitesine veri ölçümleme konusunda gelişmiş yetenekler kazandırıldı.
- Türkçe, İngilizce ve Arapça dil seçenekleri ve gelişmiş arama özellikleri eklenerek, müşterilerin sorunlarına hızlıca çözüm bulabilecekleri, bilgiye kolay erişebilecekleri alan oluşturuldu.
- Unigate’in sınırsız sayıda SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) uyumlu sayfa altyapısı özelliği ile yeni web sitesi arama motorlarına uygun hale getirildi.
- Ön belleğe alınan içerikler sayesinde yüksek performans sağlandı.
- Merkezi loglama imkanı ile web sitesinde yapılan bütün değişiklikler kayıt altına tutulur hale getirildi.
- Müşteri servislerine ulaşım ve yeni servisler için middleware altyapısı sağlandı.
- Dijital varlık yönetimi ile dijital varlık risklerinin azaltılması, etiket ve kategorilerle bu varlıkların API’ler aracılığıyla sunulabilmesi mümkün kılındı.